25 Temmuz 2011 Pazartesi

Ne zaman?



Ne zaman eskiyor sevgiler? Ödenen bedellerin acısı geçince mi?
İşte böyle..
Kalbimde bir acı. Şarkılar seni söyler...
Dağ başı yalnızlığı yaşıyorum sanki..
Bir gün öylece kaybolup gitsem.. Kim sitem eder, kim arar, kim düşer peşime? Öylece ölüp gitsem..

Beyhude geçti ömrüm..

Bazen diyorum ki eskilerde yaşamak, şimdilerde yaşlanmak vardı.. 

Bu gece nedendir bilmem cümlelerimi toparlayamıyorum.. Resmen topallıyorlar belkide beynimdir topallayan.. 
İsyan edesim var.. Aynı anda kırkbin parçaya bölünüp bir sürü işle ilgilenesim de var..

Hem yok olmak hem de var olmak istiyorum. Ama öyle bir yok olmak ki ne adım anılmış olsun bu yalancı dünya da ne de sanım. Öyle bir var olmak istiyorum ki şu dünya da ulaşamadığım tek varlık olmasın..

Öyle karmaşık hisler silsilesi ki .. 

Vazgeçtim işte gene...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder