14 Temmuz 2011 Perşembe

Nasıl Bir Adam İstediğimi Buldum..

Söz konusu kadın bensem eğer ....


Neredeydin diye sormamı beklemeyen bir adam istiyorum.. Sadece gecikecekse merak etmemem için haber etsin yeter..Öyle ki eve geldiğinde içinden geliyorsa anlatsın adamcağız yorgunsa iki dakika dinlenmek istiyorsa sussun..  O gün ki maçın özetini dinleyip kafasını boşaltsın mesela..


Basit düşünsün mesela.. 
-Bu akşamda trafik ne sıkışıktı gelirken ? 
dediğinde ben buradan gerçekten trafikten şikayet ettiğini çıkarırım..Ama aslında bu akşam çok yorgunum oraya sonra gitsek bea demek istemesin.. Açıkça söylesin! Yormasın beni.. 


Sürekli aramasına sormasına gerek yok.. Boğmaya hiç gerek yok.. Maksat yalnızlığı paylaşmak değil mi zaten.. 


Yok beni anlamıyor yok isteklerimi göz ardı ediyor demesin.. Ne istiyorsa onu söylesin .. İmkanlar dahilinde ise zaten elimden geleni yaparım.. Ama sınırlarım olduğunu da unutmasın ne olur..


Elinde çiçekle gelmesin mesela.. İlla gelecekse de bir tane papatya yeter.. Yazık onlar dallarında güzel..
İlla elinde bir şey ile gelecekse yoğurt ve ekmekle gelsin..


Öyle her şeyini bilmek zorunda değilim.. Ama sığınacak bir liman aradığında çekinmeden bana gelebileceğini de bilsin.. 


Bende kadınım illaki gönlümün okşanmasını isterimm..
Tek cümle kursun yeter.. Saçlarımı övsün :) fazlasına gerek yok işte..


Dedim ya hiç bişi istemiyorum söylemek istediklerini dolandırmasın basit olsun ...    Adam gibi adam olsun eğilmesin bükülmesin karşımda öyle.. Sağlam dursun...


Birde benim sevdiğim kadar sevsin yeter..





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder