10 Temmuz 2011 Pazar

Sınav an'ı..

Merhabalar..
Bugün sabah kpss sınavına girdim hoş dünde girmiştim farklı oturumlarda eğlenceler arıyorum sanırım kendime ne kadar işsiz isem :)
Dün girdiğim sınavda türkçe, matematik, tarih vs.. diye gidiyordu konular o zevkli idi yaptım yaparken de zaman geçti gitti anlamadım.
Bugün girdiğim sınav ise tam bir şaka idi!
Nasıl mı ? Konu başlıklarını sıralıyorum: Hukuk, muhasebe, maliye, iktisat. 4 bölüm vardı ve her bölüm 40 soru idi ve 210 dakika idi. Babamla birlikte gittik. Sakın bir yere ayrılma yarım saate çıkarım dedim adamcağızda iyi madem öyle beklerim dedi.
Sınava bir girdim ilk uyarı şu idi:

"Sınavın ilk 155 dakikası ve son 15 dakikası çıkmak yasaktır"
Ahanda dedim babam vurur beni :) Neyse her zaman olduğu gibi kendisine iş bulmuş şükürde söylenmedi pek.

Başladım Hukuk sorularını okumaya hukuk'u az çok anladım kendi mantık çerçevemde cevap verdim sonra maliye idi sanırım geçtiğim bölüm cümleden tek bir şey anlamadım okuyorum okuyorum ama ı ıh olmuyor bilmeyince zorlamıcaksın anladım heman aldım kalemi elime başladım optik kağıtta desenler yapmaya..
saat 10.15 oldu.

Zaman geçmiyor Allahım çıldırmak içten değil..
O sırada gözüme bir sinek takıldı ki sormayın gitsin. Sinekteki egoya hayran kaldım bende yok yahu onda olan ego!

30cm2 lik bir alanda sürekli geometrik şekiller çizdi durdu. Kare, dikdörtgen, üçgen vs ama inatla buna devam etti. Ben 155 dakika oturdum sınavda o da bu dediklerimi yaptı. Ara sıra 5 santim aşağıda yaptı felan ama istikrarı hiç bozmadı.. Nedir arkadaş dedim anladık uçuyorsun da ne şimdi bu "ben uçuyorum arkadaş" ayakları olumm biz uçmaya başladık haberin yok sanırım.. Geç bir köşeye adam kes sonra gözüne kestirdiğini ısır felan demi. sineklik vazifeni yap arkadaşım.
Ben böyle bayağı atarlandım bu sineğe...

Hele birde salon görevlileri vardı ki sormayın gitsin.Birisi uyuyordu bişi demedim ama diğeri 10 dakka bir 210dan başladı geriye doğru sayıyor.Bu ne üşengeçliktir arkadaşım üşenenin oğlu kızı olmazmış derler haberin yok sanırım. Buradan sana sesleniyorum ey görevli!!

yani 210 dan 21 i silip 20 yazınca ne oluyor sil hepsini baştan yaz. Uyumlu olmuyor işte Allah Allah!!

Bir ara bana kafayı takan bir türlü yakamı bırakmayan bir kaç erkek ile ilişki sinerji pinkoduma baktım ve neden daha önce buna bakmadığımı sorguladım..
İlişkilerin pinkodu analizi yapılırken yapıştırıcı görevi gören 2 rakamı vardır.
En önemli hanede ruhtur ilişkilerde.. Tahmin edin bakalım bu adamlarla olan sinerji pinkodum da hangi rakam vardı?

TABİKİ DE 2 VARDI!
Nasıl şok oldum anlatamam :S

Neyse baktım olacak gibi değil zaman geçmiyor..En güzeli uyumak dedim gecede uyumadım nasılsa dedim vurdum kafayı yattım..
Walla rüya bile gördüm hatta rüyamda Mehmet diye bir arkadaşım vardı onu gördüm.. Kaza felan yapmışım hastaneye gelmişti. "Yok öle kaçıp kurtulmak " dedi. Tuttu kollarımdan sarsıyor etme Mehmet dedimse de kar etmedi.. Meğer 155 dakika dolmuş salon görevlisi gelmiş beni uyandırmaya çalışıyor..
"Hanımefendi isterseniz çıkabilirsiniz" dedi.
"Gerçekten mi ya " demişim bir an. Saate baktım bana ayrıcalık felan yapıldığı yok zaman gelmiş.
"pehhh" dedim attım kendimi dışarı..

Okuldan çıktım tam merdivenleri bitirdim arkama dönüp baktım hatırladım! Okulu hatırladım!  Sanırım 5 sene evvel felan rüyamda görmüştüm o okulu ,o merdiveni ,o sarmaşığı dün gibi aklımda. Merdivenin altından dönünce kantin vardı rüyamda. Var mı diye baktım var arkadaş ! Şaşırdım kaldım inanamadım!

Neyse dedim çokta umursamadım gittim babamı buldum.
"soruları yapmaya karar verdin sanırım " dedi babamda.

"yok bea içerde uyudum ne soru çözmesi. uğraşsam bile sorular beni çözerdi sanırım "dedim.
Bindik arabaya attık yollara kendimizi.
Babam gelmişken teyzeme uğrayım dedi.. İyi dedik eski oturduğumuz evin o tarafa doğru sürdük arabayı..
Babamdan inciler dökülüyordu yolda kapattım mp3ü babamı dinledim

"Hiç değişmemiş buralar yahu sadece kadınlar sararmış birazz"
"Naasıl yani baba!"
"Önceden bu karılar karaydı yahu şimdi kendileri gene kara ama saçları sarı baksana" dedi koptum gerisini dinleme fırsatım olmadı :)

Babamın teyzesi topraklıkta gecekonduda oturuyor.. Yeşilliklerin içinde Allahım ne kadar güzeldi hiç oradan ayrılasım gelmedi..

Sonra tekrar yollara düştük ne sıcak ne sıcak Allahım bende çıkardım kafamı köpekler gibi camdan.. Kulağımda kulaklık son ses müzik dinliyorum bağıra bağıra şarkı söylüyorum..
Babamda kapı biter mi ? Sonrada kardeşine uğradık.. Halam bizi kapıda karşıladı badana yapıyormuş.. Bende köşede sessizce tavukları izliyordum. Halam kümese baktığımı gördü, kümese girdi , 3 yumurta varmış çıkardı ve bana verdi..

Bugün gökten 3 yumurta düştü onların hepside bana düştü...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder