16 Haziran 2011 Perşembe

Ushio and Tora

Merhabalaarr..

Çok heyecanlıyım . Bir sürü yeni insanla tanıştım. Dün gece nette dolanırken daha doğrusu yeni bir anime arıyordum izlemek için o sırada manga sitelerine denk geldim. Hep aklımdaydı manga okumak ama nedense animesini izlemek daha mantıklı geliyordu derken birden kendimi bir manga sitesine çevirmen olmak için mail atar konumda yakaladım.. Açıkçası pek umudumda yoktu ama nedense attım. Bugün bana geri döndüler. Nur hanım sağolsun çok ilgilendi yazının başlığındaki manganın çevirisini bana verdi sağolsun neler yapmam gerektiğini felan gerekli olabilecek şeyleri anlattı vs derken saatler nasıl geçti bilemedim önce Nur hanımla daha sonra Emre beyle sonra Mehmet beyle en son olarakta Şule ile tanıştım zaman nasıl geçti bilemedim berbat bir ingilizcem var bunu bilmeme rağmen başkoyduk bu yola bakalım bu gece başladım biraz ucundan çevirmeye ama bakalım neler olacak başarabilecekmiyim göreceğiz :D

İnsan neler yapar isteyince dedim başladım wallahi başlarda zorlanırsın ama zamanla alışırsın dediler bakak görek o zaman :)))

7 yorum:

  1. ushiooo mu mangavadisindeki ushi sizin mi yoksa vayyy vayyyy vayyyy mangavadisindeki insanlar askeri bir sistemde gibiler

    YanıtlaSil
  2. ben bu mangaya koruyucu annelik yapıyorum :) aslında mehmet başlamıştı bu mangaya ben onun kaldığı yerden devam ediyorum bakalım :)

    YanıtlaSil
  3. Mangavadisi ailevadisi falan çok geniş kitleli bir seri bende ushio hakkında arama yaparken senin blogu gördüm aslında ailevadisine üyeliğim vardı ama banlandım :) banlanma sebebimde haksızlığımdı ailevadisi olsun mangavadisi olsun bunların çokca sitesi var lafım sizlere değilde başındaki adam tehlikeli bir adam deniyor daha trc durumu hackerlarca ilk 5e alınan adam türk olduğuna bile inanmıyorum abyusuf yazmışlar falan ama türk olmaması gibi bir durum var neyse konumuz bu değil tabi ushio çok zevk aldığım ama yavaş ilerleyen bir manga benim için manganın önemi narutodan sonra ikinci sırada yer alır mehmette kimdir bilmiyorum orda çok ismi geçen bir kişi tarzan diye biri

    YanıtlaSil
  4. manganın takipçisi mehmet dediğim arkadaşla ben sanıyordum düşüncelerimi değiştirdiğin için tşk ederim :) bu arada tarzan değil drtrzan :)98 den itibaren ben aldım mangayı daha 2 veya 3 haftalık bir geçmişimiz var. şuan 106 yı çeviriyorum elimden geldiğince bakmaya çalışıyorum

    YanıtlaSil
  5. sırf sen çeviriyorsun diye bu mangaya başlıyom bak :D


    bu arada ben kckege :D

    YanıtlaSil
  6. zaten ad görünüyomuş :D

    YanıtlaSil
  7. hadi bakalım yeni bir okur kazandım o zaman :D

    YanıtlaSil