18 Kasım 2011 Cuma

Duydum


Çok sevdim O'nu
Tertemiz sevdim.

Adının anlamına mıhladım yüreğimi..
O'nun adına, astım..

Çok sevdim O'nu..

Adam akıllı bekledim
beklemekse..

Sabretmekse, insana yakışmazdı benim sabrım..
Canım yandı,
"ne tatlı" dedim verdiği acı..

Doyulmaz hazları tattırırken bana,
Kendimde değildim ki tadına varayım..

Hep hak verdim..
Her zaman "yarın anlayacak" dedim..
acele etme..

-Geliyorum
dedi..
 Kendimi bile kovdum yanımdan yabancılık çekmesin diye..

Gelmedi..
Kovduğum ben de gelmedi geri..

Seviyorum onu demiş.. duydum..
Nefessiz kaldım..
Dünyanın bütün dillerinde duydum dediğini..
Ve dünyanın bütün dillerinde gıkım çıkmadı..

Kalakaldım..
En yerinde duramayan durağanlığı tattım..

Sonra sustu..
Haftalarca duyamadım bir hecesini..
Aramadı.. Sormadı..

Aradım ve sordum..
Cevabı sustu..

Duydum..


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder